24/06/2026

Op vrijdag 3 juli is het zover: de Vrienden van Brand Live. Dit jaar zullen weer een aantal bands de sterren van de hemel spelen tijdens het jaarlijkse muziekale GeoVUsie festijn. Maar liefst twee van de drie bands zijn GeoVUsie bandjes!! Kom vanaf 17.00 uur langs in de M0-gang in het WN-gebouw voor een verbluffende show (de eerste band zal spelen rond 18.30 uur).
Om de zomer in te luiden zal de GATcie de M0-gang omtoveren tot een tropisch paradijs, speciaal tijdens deze beach party editie van dit fameuze muziekspektakel.
Tot 3 juli!
Lineup:
Bacon Biscuit
Heerwaymen
Mass Extinction